întâmplarea întoarcerii la întreg

te-ai așezat lângă mine, nu mai era nicio presupusă primejdie, ne recunoscuserăm și ai zis ajută-mă, e un sistem închis poate dacă aș contempla, răspunsurile ar veni semănând abrupt cu însăși lipsa de răspunsuri; poți înrăma o imagine a vieții, am zis în șoaptă, dar nu o poți cuprinde; niciunul nu prea înțelegea întâmplarea și poate de aceea am tăcut amândoi; abia atunci am admis prihănirea firilor și am putut continua să ne sălbăticim, să ne presimțim călăuza și să ne întoarcem la un tot mai puțin confuz întreg

Ana_Window_2

Leave a Reply

